• Announcements

The_Real_T-Bomb

Premium Member
 PSN Profile
  • Content count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About The_Real_T-Bomb

  • Rank
    Premium Member

Recent Profile Visitors

179 profile views
  1. Also a few updates to fill out my game list. Bioshock for Xmas, Call of Duty WWII for Kwanzaa, and seasons after fall for the solstice and Evolve for New years if I can switch it.
  2. Can I move something I had on a previous holiday that I didn't complete to a later one? I drastically underestimated how much studying I had to do and how long evolve would take lol.
  3. Oh yeah I remember the DLC controversy this game had. Yeah glad it didn't fly, but makes me sad for the developers.
  4. Been playing evolve to clean up some trophies and improve my overall completion percentage. I bought the game when it first came out and havent played in a while and of course the matchmaking servers are down. But wow, I feel like this is a great game, like the game play is so solid. Why did it crash and burn so badly?
  5. How do I invite people to a party then, I don't see a function for it and everytime I press "Multiplayer" on the main menu it says can't connect. Oh wait nevermind, I was also clicking to try and enable Hunt matchmaking, which was what was causing the hangup.
  6. I see that people have gotten this and apparently instant artist is the only impossible trophy. How do you get this trophy though if multiplayer is down?
  7. United States Thanksgiving (November 28th): Evolve Black Friday (November 29th): Nothing, not gonna happen with finals lol Saint Lucia's Day (December 13th): Psychonauts Las Posadas (December 16th - December 24th): Winter Solstice (December 21st): Hanukkah (December 22nd - December 30th): Christmas (December 25th): Kwanzaa (December 26th - January 1st): Boxing Day (December 26th): New Year's Day (January 1st): Will fill in the rest but heres a start
  8. Yeah there are hundreds, especially on PS3. Generally any games with online trophies where their servers have been shut down.
  9. Definitely down, will have to think of a good list in the coming days. Are we supposed to be picking from backlog trophy sets/ unplayed games?
  10. No idea about PS3 but I went on PS4 to see if I could get a game, it put me into matchmaking but after about 10 minutes I gave up and figured no one was playing, but seemed like the server itself was functional.
  11. This game has been dead for a while, but the MUT servers are still up, does anyone know if its less likely to be caught for boosting now. Trying to see if it is at all possible to clean them up with little effort.
  12. Wow, I had no clue this existed and spent at least 15 hours doing it legit.
  13. OMG I am a dumbass, I thought even if you record an out on a hit as long as they put it into the field that it ruins the no-hitter. Also will play against a double-A team. Thanks.
  14. Anybody know a way to make it more consistent, or at least faster. Ive tried to do it like 6 or 7 times so far, but I cant even get passed the 3rd inning, and it takes soooooo long to complete a full game.