ChemicalSlave

Member
 PSN Profile
  • Content count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

54 Excellent

About ChemicalSlave

  • Rank
    Premium Member
  • Birthday 05/20/52

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Interests
    Dinosaurs.

Recent Profile Visitors

2,355 profile views
  1. wow, I was really hoping for Fallout 4.
  2. You're the best scumbag I have ever known, I love you man.

    1. Show previous comments  4 more
    2. ChemicalSlave

      ChemicalSlave

      Ahh nice man and yeah, this is it bro. ;)

    3. ZeroXOF

      ZeroXOF

      Got that Injustice platinum, congratulations. You getting Fallout 4, I remember you being hyped about hearing news that it was coming?

    4. ChemicalSlave

      ChemicalSlave

      yeah I'll be getting it for sure, it looks amazing.

      I might of been lol I can't remember now.

  3. Yay now I can add it to my downloads and never play it one day earlier.
  4. 6/10. Not enough UR platinums imo. Other then that though you have a nice list.
  5. Just thought I'd let you guys know about the new gang in town... the PBBFGAI gang. We're tough we're rough and we don't care enough about love to impress you. #PeanutButterBoyfriendsForGloryAndIntimidationRules.

    1. Show previous comments  21 more
    2. Galactic Hyper Balls

      Galactic Hyper Balls

      Jergens will guide you, where's thy shadow lord I must snap chat with him

    3. ShadowAgent-626

      ShadowAgent-626

      People take the shadow part of my IGN a little too seriously.

    4. Galactic Hyper Balls

      Galactic Hyper Balls

      lol, happy Friday shadow, almost time for some cold beverages

  6. Streaming some olli olli 2 m9s, going for the plat. ;)http://www.twitch.tv/chemicalslave

  7. Please make both happen Sly.
  8. It just makes me sad that no one cared lol. Not literally sad but I'm like... awww. ;/ y u no give a shit? I really enjoy speed running, I understand not many people do; but I would love it if we had those two categories.
  9. We really need a fastest 100% and a fastest plat.
  10. They should just release the full version. They'll make bank on all of the DLC lol.
  11. They either attack him first or are out to kill him. It's self defense... 3,000 cases of self defense m8.