teething_korea

Member
 PSN Profile
  • Content count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Excellent

About teething_korea

  • Rank
    Novice

Recent Profile Visitors

637 profile views
  1. Yeah looks like a bunch can't be earned again extremely annoying I just wish my progress had carried over wasn't fuss about a new list tbh now just frustrated 🙄
  2. As a mastery rank 29 I have just loaded up the Ps5 version and realised that certain trophys are unobtainable so they will have to fix it somehow. For example the build a railjack trophy and ranking up factions in fortuna ect. You can't replay the quest to make another railjack or level up past max rank with factions hope they fix soon
  3. The challenges I mentioned relate to getting officer dick and veteran collection
  4. Heads up 2 challenges are glitched the one for playing in a park rated by 1000 people called (heavy traffic) and the created skater challenge (lips n stuff) have done both of these and they won't pop. The lips n stuff did and I claimed it but after my run it glithed and is still there and won't complete. Planning on getting on to Activision support 😂🙏
  5. So it should auto pop hopefully when the patch is out on the 3rd 🤞
  6. So there gonna fix it to be 100k and 200k and if not where is the best place for that much scrap?
  7. Thanks so much as soon as I un-equiped All my mods and bought last from her it popped. Also can't get sleight of hand to unlock anyone who has done it got any suggestions
  8. And now someone has got the 100k scrap trophy wtf 🙄
  9. I have every mod so should of had the 15 trophy ages ago but have kept 1 back hoping it will pop have already re rolled over 15 times to get the last one and am not wanting to start from scratch no way I only need 1 trait then guess just wait for a patch
  10. I have every mod in the game except the flicker cloak and apparently that's not in the game yet and my 15 mods trophy didn't pop.
  11. This game is abysmal absolutely avoid at all cost glad to finally have plat so can sell this piece of shit 😊
  12. I got the trophy and was playing as soph (blonde hair) also missing 1 or 2 tutorials hope they fix soon for everyone else. Overall I thought the game was a huge let down imo. I played Co op and wasn't the host and my friend my didn't get get it.
  13. Need 1 for 4 player win msg me
  14. Well I finally got 1 win in quads and it didn't pop the win 1 game trophy ffs
  15. It's been done if you check the list it shows 0.1