SteveCheraLouis

Member
 PSN Profile
  • Content count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About SteveCheraLouis

  • Rank
    Novice
  1. Preach. I feel the same 100% on fonem
  2. No because I got confused and thought once the Kisame trophy would pop, it would mean I am done but I was actually way past the last Jutsu so either PS4 got something more than Xbox that Im missing, maybe I am one of the unlucky ones somehow...
  3. It dosent matter since fvrom Friday until Sunday I can play on your time mate !! BTW, the Professor trophy glitched on me, is there a way you believe that could help fix it before I restart it all when Ill complete the wins trophy ?
  4. Do you wanna play with me ? I am above average and I play like 2 hours a day and I need the 100 victories for Base Battle and Capture The Flag so let me know whenever you wanna play ill add you On PSN mate
  5. 4 vs 4 we should be able to keep the lobby to us if God wants... at least I wanna try
  6. The Professor trophy glitched on me ... Ill definitely just idle the game at this stage if I gotta do it all again.
  7. Yes; dont even think about grinding before half the game or yourr going to be stuck real quick... I got the 1000G on Xbox 360.
  8. Hey my friends update 1.07 is out!!! Maybe the trophy works now
  9. well the answer is no lol. I had everything bought since May .... and now it never popped up no matter what I try so ... Imma come back in the game next year, too many games on PS3 and Xbox and PS4 to bother restart everything . big lack of respect for those who bought it day 1. I had it since Day 1 and was supporting em regardless the fact that top Spin is killing this game by miles. Even AO tennis was very bearable this game on the other hand was everything BUT what it was supposed to be. Im currently trying to complete Virtua tennis 2 on PS2/Dreamcast and it is definitely better than this game. In every possible ways. Oh and Xav2010 I believe you are french right ? From your video guide, I am french too, so I just wanna say that Lucas Pouille n'a rien fait du tout cette année lol. Ni Gasquet, ni Monfils qui s'est bien repris en fin d'année, Gasquet non plus, Gilles Simon un peu, Tsonga blessé .... Ouff dure année pour les frenchies!! Mais chez les francaises bravo a Caroline Garcia, et Mladenovic aussi (En double)
  10. Ive bought everything since May and I DONT plan on buying stuffs again on a new save...Let me test out if going in the store will make it pop instantly
  11. I have good news for all my fellow gamers, game is now completable on Xbox, im waiting for the PS4 update to come in and fix it, and yes Collector was glitched on Xbox and now it is perfectly working! See you online my friends at the next update :)))))))
  12. Sorry to be off context but theres an update, a big one that came out today, yall can try maybe for the collector achievement again ? :/ I would try right now but since they said nothing about the trophies / achievements, I just gave up lol.
  13. Boosting wins for the three trophies i have 2 consoles your time will be mine lets get it send me a pm on psn!
  14. Me and like 7 others on Xbox One did that too on the first week of release... Also for the both number one on female and male we did that already, but yeah. I think it is glitched mate. I'm hoping for a patch but with the Rolland Garros Edition in the work and Xbox and Nintendo blocking all patches (We still dont have online mode and we only had 1 update in May can you imagine) .... I think if a patch comes out I will buy myself 7 copies to celebrate (I own 2 xbox copies, 2 ps4 copies, and one switch copy lol, which are the normal and legends editiuon) What am I also scared off if that its not retractable like if a patch comes out will i have to restart the whole game to get the trophy or not ? I'm hoping its just going to pop after a career match
  15. Nice try but on Xbox we have all of them and nothing is popping up Oh well must be glitched on Xbox then... We had everything since June complete....