PaperDreams86

Premium Member
 PSN Profile
  • Content count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

85 Excellent

About PaperDreams86

  • Rank
    Premium Member

Profile Information

  • Gender

Recent Profile Visitors

673 profile views
  1. MP trophies, mostly because of the fact that they'll made a platinum unobtainable sooner or later. I actually love speedruns. When you're going for them, you suppose to complete the game before at least once, so game it's appreciated by me anyway. And i like to challenge myself this way.
  2. - Borderlands 2 or Presequel - A Way Out - Divinity 1 and 2 - Pretty sure some of the Trine games have co-op (second one at least)
  3. Just deleted my FB permanently. 

     

    For some people, obviously, not a big deal, for some, completely opposite. For me it's just felt good. I never cared about FB that much and in all honesty, most of the people I've met in my life aren't that interesting...  :V

    1. Show previous comments  3 more
    2. KingGuy420

      KingGuy420

      I didn't use my for like a year but I didn't plan on deleting it. Then I started getting emails saying someone for Iran on a computer running Windows 98 was trying to log into my account so I was like screw that and deleted it right quick lol.

    3. RJP_X

      RJP_X

      feel the same way, never cared for it or social media in general. only social platforms i really use are here and gamefaqs, and i'm not even a frequent poster. i get the urge to read topics and posts but i'm not really a full poster. days are so short and rather use that time to actually game or watch a show lol.

       

      facebook is extremely meh though, i do keep it activated for some reason. i have heard some scary things about the site that make me think i should get rid of it all together. i wonder if a deactivation would suffice.

       

      i kinda don't want to delete it because i do have a lot of pictures of my old cat and such, and the old computer i had those pictures on doesn't work anymore.

    4. ruffedgz

      ruffedgz

      well its not totally deleted but yea you marked it as deleted on FB.

       

      I would as well but my wife likes using it to help share the memories of the kids with friends and family so have to stay on it for a bit longer. dont use it much but congrats on leaving it. Will probably bring you much more joy in life and more time to do other things.

  4. My favourite game in FF series ( and as it happens, my favourite game of all time ) would have to be FF IX. Game that made a huge impact on a 12, maybe 13- year old kid and game that really got me into JRpgs. Just a plain masterpiece in my opinion. On the side note I also think that FFVII is overated. I would say that for many people the "nostalgia factor" is overtaking our objective opinions about some games, but again, it might be the same for me regarding FFIX Have a lovely day.
  5. Oh, that's cool. Thanks for doing that, it's a nice gesture. I'm so in.
  6. Very nice read, I do especially love when people appreciate FF XIII, cause it seems that people love to go the other way and shit on it. I agree on so many levels. I've platinumed this game 3 times ( yes 3, I swear this is gonna be my last account ) and I always loved doing so. - Story is great and on your 1st playthrough you're so insanely confused, nothing makes sense and when I played it again, I said to myself on numerous occasions : " oh, this is actually very smart, it'll make sense ( finally )" - Music is just so damn beautiful - People that say the battle system is just pushing x all the time can suck a lemon. That may be true to some extent, but if you're going for that 100% you know that ain't the case I don't care. I have huge love for this game. There are many better FFs than this, or maybe that's just nostalgia talking, but still it's a very solid game and the ending get's me every time Anyway, just wanted to put my five cents, sorry for the intrusion Have a good night
  7. Thanks for the heads up, man. Free is always the best price.
  8. Couldn't care less. Too many games in backlog, don't think that would be a game for me and it's EA... so fuck 'em out of the principle.
  9. # 50 : Ni No Kuni Wrath Of The White Witch Time : 1 week 3 days ( 53 hrs 6 mins in-game time ) Difficulty : 3/10 Enjoyment : 8/10
  10. I think that buying each item at the Treno's auction give you some points for the S rank as well.
  11. # 30 : Final Fantasy XIII-2
  12. We all know what's gonna happen. Sean Bean always have to die.
  13. I need a little help from someone who still plays Borderlands. It'll only take 2 mins and it would help me out greatly. Is there anyone who would give me a hand?

     

    Cheers

    1. Show previous comments  7 more
    2. PaperDreams86

      PaperDreams86

      Since I realized I can do everything on split-screen by myself i don't need anything really :).

       

      Still willing to help if you need anything. I'm online right now.

    3. Hetrogames2

      Hetrogames2

      Nah im fine well glad you figured it out cya 🙋‍♂️

    4. PaperDreams86

      PaperDreams86

      Ok, no problem. Take care.

  14. I need a little help from someone who still plays Borderlands. It'll only take 2 mins and it would help me out greatly. Is there anyone who would give me a hand?

     

    Cheers