Neme-ita

Member
 PSN Profile
  • Content count

    601
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Neme-ita

  1. Every waeapons from NG series love it hope Ninja Gaiden sigma collection is true and NG4 is on the way for me best action EVER
  2. *_* awesome news can't wait
  3. Got it on my 49 + 1 i think heroic hive ONLY with my main Ironman
  4. My God man 76 and no trophies? i hate this game too... Lazy developers
  5. DAMN....and have patchet the fasted method to level up on days of the remain ARGH
  6. Anyone get 50 hive on 50? I don't wanna play this S$%% for more than 50 times...
  7. Is better repeat turbine mission at level III 30 times fast and super easy... Hive at level 3 is "hard" better on level I, IMHO
  8. They patch EXP farming on the circle ad day of remains mission i'm so ANGRY
  9. One of the 100 glitch/bug T_T game is fine a 7 for me but is full of glitch
  10. Iron man is OP. Rocket and Hulkbuster is a "cheat" to poweful
  11. Same here 3 day from now..
  12. The first have only 5 waves 93 NO NO NO NO NOPE after arrive at 48/49 copy my save and try if not pop i wait a damn patch. 93 is insane you use eveytime same character or change after a bunch of try? i have my iron man at 50 power level 131, i want to use the other for reaching 50 for 250 trophies
  13. 2/10 si super super EASY only time consuming
  14. No i wait God of war II.... Demon's Souls is an awesome game but not to spend 600€
  15. THIS
  16. 2 days in a row with both faction sector "blocked" 16 challenge works fine. This game need SERIOUS fix
  17. Mine all 2 sector have white flags this game is ok, but TONS of bug/glitch dont's see in age....
  18. End game you have ELITE villains sector and you replay this sector on loop
  19. Got mine today after 51 files ^^
  20. Maybe rushed, but unfinished nope... Needs LOTS of polishing that's for sure
  21. I got mine after 30 mission on level III. Same mission over and over destroy the turbine
  22. I'm "stuck" at 44 files no more files pop i open LOTS of chests, there is fast ways to pop this damn files? Thx
  23. Me too ARGH
  24. When you finish the task is a waste of time wait 20 hours for another 8 tasks, if you complete 8 task they need to put a fresh task every damn time
  25. Me too with my Iron man ..... i like this game but TOOOOOO MUCH glitch/bug... Need lots of polishing when this glitch happen i notice my Iron jump to level 28 to level 30 after 3 second return to level 29 but with no points... you notice same thing?