USFOODSMaN

Member
 PSN Profile
  • Content count

    370
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

861 Excellent

About USFOODSMaN

  • Rank
    Puzzling Professor
  • Birthday 08/31/95

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

64,168 profile views
  1. Got the Shadow of the Colossus CD for my bday. Super excited to go for a drive blaring it super loud lol 

    1. ihadalifeb4this

      ihadalifeb4this

      Happy birthday!

  2. Banjo for smash!

  3. well someone must've stolen the catalytic converter off my car while it was parked. FML and people are all assh*les 

    1. Chocolate GiddyUp

      Chocolate GiddyUp

      I'm sorry that happen to you.

      For someone who has a Professor Layton avatar, you clearly did not deserve that ;(

    2. DaivRules

      DaivRules

      Now I want to go watcher Primer again. Sorry about your luck!

  4. got bayo 2. Supposed to be with bayo 1 code. Didn't. Called Nintendo and I got nothing -_-

    unpleased 

    1. Parker

      Parker

      Where did you buy it from? If you bought it from Amazon or a local store, I'd call them and see if they can do anything. 

       

    2. USFOODSMaN

      USFOODSMaN

      It was Amazon. That's what I'mma try next. 

  5. The only game I wanted to play but skipped cuz of trophies is tomb raider. Just that multiplayer sounds yucky. If I want to play something I play it regardless of trophies.
  6. Should I play hellblade?

    1. The Blakk Vulture

      The Blakk Vulture

      I personally say yes! It's certainly worth it I think. :) 

    2. Beyondthegrave07

      Beyondthegrave07

      I heard they are fantastic, but I have not played one myself.

    3. GoldenShaka

      GoldenShaka

      Linear, short and entertaining game.

      Some hack and slash some puzzle.

      Easy peasy platinum, just one missable trophy for collectibles.

      Go for it, remember to put on some headphones :)

       

  7. I got game of thrones season 7 on disc used and it has a code for a digital. Idk of the previous owner used it but if anyone wants to have it to try just let me know! I can pm it. 

    1. USFOODSMaN

      USFOODSMaN

      *only for itunes

  8. Just nabbed the Steep platinum. Been a while since I got a UR. 

  9. Me and My first gf of 2 and a half years broke it off. Dang heartbreak is rough. 

    1. USFOODSMaN

      USFOODSMaN

      In other news I got a full time position finally. I was losing hope. 

    2. NERVergoproxy

      NERVergoproxy

      That sucks...well, more time to game now I guess! huzzah!😅

    3. USFOODSMaN

      USFOODSMaN

      I lost my passion for it tho. Ive been trying to get it back for months. Just playing cuz I feel like it's my thing lol. 

  10. OMG. JOKER IN SMADH ULTIMATE. IM SO FRIGGIN HAPPY

    1. Show previous comments  2 more
    2. YaoiGod

      YaoiGod

      Last Surprise (2018, colorized)

    3. ShonenCat

      ShonenCat

      Pretty awesome ^^

    4. SteelFreaxx

      SteelFreaxx

      Just think of the music that will come with him now.

  11. Plat #200 - Shadow of the Colossus

    I cant believe i got 200 of these suckers lol. No other game was worthy of the 200th (or 100th for that matter, which the PS3 version was) than this masterpiece. Truly love this game. It always brings me joy even after so many times playing it. Thanks to this site for everything, such a good community helping everyone, glad to be a part of it even though I'm not here as much as I used to be. 

  12. Plat # 199 - Spiderman.

    Wasn't planning on playing this so close to launch but my girlfriend got it for me as a birthday gift so i got the chance too. Dang this games fun, and I'm not even a fan of Spiderman.

    1. Show previous comments  6 more
    2. Honor_Hand

      Honor_Hand

      Congrats! 👍

       

      And good luck with Shadow of the Colossus for your 200th Milestone. :) 

    3. DamagingRob
    4. ee28max

      ee28max

      Well done! 💯 

      Good luck on #100 👍

  13. Trophy #10,000 and Platinum #196 - The Silver Case HD

     

    1. Show previous comments  8 more
    2. USFOODSMaN

      USFOODSMaN

      It was ok. I was hoping for more puzzles over the novel sections. Its a bit confusing in my opinion too. 

    3. ee28max

      ee28max

      Well done! 💯

    4. DamagingRob

      DamagingRob

      @USFOODSMaN Yeah, reviews made it sound like it probably wouldn't be that great. I'll probably check it out eventually, since I also bought it.

  14. Smash Bros Ultimate Hype!

    Hevent been this excited for a game since Persona 5!

    1. Beyondthegrave07

      Beyondthegrave07

      I don't even have a Switch and I am so hyped for this game. I think I'll eventually cave in and get a switch because of Smash Bros.

    2. SunnyCrappyYT

      SunnyCrappyYT

      KING K. ROOL BABY

    3. Honor_Hand

      Honor_Hand

      I just saw the Nintendo Direct too xD 103 stages and more than 900+ soundtracks included. At this point, it looks like its going to be the biggest crossover in gaming history. 

       

      That game only is pushing me closer to get a Switch before the entire PS4 library at this point :P