CountFlame

Premium Member
 PSN Profile
  • Content count

    98
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

65 Excellent

3 Followers

About CountFlame

  • Rank
    Premium Member
  • Birthday 12/22/89

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Wisconsin

Recent Profile Visitors

1,190 profile views
  1. Negative, I didn’t see any option for a transfer. Finished the ps4 version yesterday afternoon downloaded on ps5 and didn’t see anything. Might replay this game someday, but for now…no thanks lol
  2. Hoping that terminator resistance is a good price. I’ve been looking forward to that going on sale.
  3. Hope you don’t suffer burn out lol awhole lot of game to work through
  4. Might give Pvz a go finally. Have the plat in the other two but not so sure I wanna do another grindy game
  5. I know a lot of people aren’t fans of the trophy list for Crystal Chronicles, however for someone who doesn’t care that it doesn’t have a plat would anyone recommend this game in 2021?
  6. Was hoping for terminator resistance to be on sale again. Oh well I’ll keep waiting.
  7. I personally got the legion edition sometime ago for like $8 for that price I thought screw it. For this price I’d say why not? It’s cheap and if you regret it, we’ll it didn’t cost you much.
  8. Man if they made that I’d be all over that shit like a debt collector 😤
  9. Ooof that’s a tough one lol I’ve played literally every Digimon game that has gotten localized, but Digimon world 2 was great to me, even though I know a lot of people absolutely hate it. The DS games are also very good.
  10. I absolutely disliked Borderlands 3. I haven’t had to drag myself through a game since hunted the demons forge. Found the story incredibly boring(it had its moments however), unlikeable characters, the areas weren’t that great either. Idk just couldn’t get in to it. I loved borderlands 1, 2, and tales, but my God 3 ruined the franchise for me personally. To each their own though. I’ll keep an eye on it, but won’t get my hopes up.
  11. Was hoping for an announcement for Dragon Quest X to come to the west, but i'm pretty satisfied with what was announced. This games, Treasures, and XII is alot to look forward to if your a DQ fan.
  12. Dang, was hoping for oneechanbara origins. Oh well. Might get onimusha instead.
  13. I read maybe Fallen order or Squadrons for May would make sense for Star Wars and with the apparent BattleFront 3 leak/rumor, but who knows 🤷‍♂️
  14. I’ve basically just given up on getting anything lol third time Best Buy has cost me a code. First time was digimon cyber sleuth, then it was ratchet and clank, and now this. Oh well that’s life I suppose. 🤷‍♂️
  15. Best Buy is saying there isn’t any preorder bonus to be had, even though their website had it listed before today. From what I’ve see all over a lot of people haven’t gotten their codes be it from Amazon, bestbuy, GameStop whatever. Hopefully it’ll come with in 48hrs or so. I love the theme and want it