Chambers35

Guess who is going to post below you :)

38,421 posts in this topic

Hi :wave:

 

Oh wow, that's a long time. Reckon it'll me take me even longer when I get around to it xD

 

Iris?

 

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes. 

 

LOL, yeah, it took a lot of time, but it was a nice challenge. i am glad I could clear that level. I hope it won't be taking you so much when you try it. :D

 

@MomentsInTime: Oh, the Spanish Inquisition? What's the crime? Being a Spambot maybe? Long time no see you, maybe 1 year ago, no, wait, maybe a bit less because of Layttia.

 

Rick?

Edited by Iris Heart
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah here, still no BDSM dimension for you and the counsel of ricks ain't getting this information at all.

 

Tough luck Iris.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I did find the Dr Pepper dimension, unlimited Dr Pepper for life!

 

Nozomi?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

No.

 

@Iris, I'm not sure who you think I am, but if it's been over a year since you saw them, maybe you should let things go?

 

Stupid91?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glad you're good Moments :)

 

I'm not too bad thanks, stuck in work though :(

 

Iris? 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes, it's me.

 

Well, hope you won't be stuck in work for too long, S91.

My shift is just starting and, I was very close to be late for work today. I cannot allow that, I don't wanna be suspended. xD

 

LOL, Rick, ewww, Dr. Pepper dimension must be the worse dimension ever. So bad that you won't be taking me to the BDSM dimension. :P

 

Hi Nozomi, good day.

Edited by Iris Heart
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, just me.

 

It was a long day :(

Oh yeah definitely don't want that to happen xD

 

Dr Pepper is amazing!! xD

 

Ricky??

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, sorry.

My day wasn't too bad thanks :)

 

How was your day Stupid91? I hope work wasn't too bad?

 

Stupid91? 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep.

 

Glad it was alright :)

Work was long and tiring. Got another full day today as well. Stupid me agreed to overtime xD

 

Iris?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Fluffy again!

Wish you a nice Friday morning 

Spoiler

Bildergebnis für anime morning

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

no

 

it's the infamous unstable multiple account owner :(

 

 

anyway Fluffy ?

 

 

 

 

,

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes please meow?

Maybe stupid or Iris will posting?!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope

 

Anyway just got my latest platinum trophy from Megadimension Neptunia VII and with that I now have all Neptunia plats until 4 Goddesses Online releases in the west next month.

 

I know Iris is getting that game eventually, right?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.