Hertz

I found a PSN card in the Ghoul's mouth - WINNERS ANNOUNCED!

PSN Card Poll   202 members have voted

  1. 1. Yoh Ken-chan giving away a $50!!!!! PSN Card?? WTH!?

    • Enter me for the PSN Card.....
    • Nah I just came here to check on what's happening
    • Why are you giving out free stuff? Go buy more anime stuff you weeb
  2. 2. Stop Wasting money!!! Kaneki, Touka or Ten-chan ? (Poll for $20 PSN)

  3. 3. Your ship grill is not a waifu doe (Poll for $10 PSN)


Please sign in or register to vote in this poll.

84 posts in this topic

what if you never watched Tokyo Ghoul and don't really want to?

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

what if you never watched Tokyo Ghoul and don't really want to?

The you can choose whatever you want  ;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks for the giveaway, though I don't watch Tokyo Ghoul. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks for the chance, not much into Tokyo Ghoul.

 

Prefer "Working" instead.  

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voted. Thanks for the chance to win. After all who can pass it up. >.< Poi?

Still hoping for a third season of Tokyo Ghoul. xD

Edited by tsuki_-no-_usagi
1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voted. Thanks for the chance to win. After all who can pass it up. >.< Poi?

Still hoping for a third season of Tokyo Ghoul. xD

Meh, since they butchered the second season I dunno if that'll happen  :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

God bless you Kaneki-kun !!!

it's very nice to see people like you and thanks for the chance!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

A PSN card would be a godsend right now; their are quite a few games I would like to play before I upgrade to the PS4. Also it is nice to see a Tokyo Ghoul fan; I'm a big fan of the manga.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meh, since they butchered the second season I dunno if that'll happen  :lol:

So very true which is so sad, since I loved watching the series. I plan on getting into the manga, but I rather buy the volumes and sadly a bit too tight on money. >.<

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Entered for the love of Hide. Thank you for doing this.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

This would be an amazing way for me to get rise of iron without breaking the bank. Thanks for your generosity.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopefully we will get a 3rd season that actually follows the manga and it's good.

 

I have access to the EU ps store so if I win I will use it to buy stuff that are available only on the NA store.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

OH NO!

WHAT IS THIS SHOCKING THING I TOTALLY DID NOT KNOW ABOUT?! O.O :awesome:

 

You know what, I'll post Ten-chan xD

Sora_Amamiya.jpg

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just because season 2 was not as good as manga (tho I still liked it, especially the ending) doesnt mean that we shouldn't get 3rd season  :S  For some people such as myself who watch anime only there is no other way (I just cant get into manga as I need moving pics :D

 

Kaneki FTW and thanks for the giveaway  :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

So very true which is so sad, since I loved watching the series. I plan on getting into the manga, but I rather buy the volumes and sadly a bit too tight on money. >.<

I wanna buy like a cool boxed bundle like they did with Death Note... Or a full coloured pages like AoT but yeah I have to be patient and wait though :D

 

Just because season 2 was not as good as manga (tho I still liked it, especially the ending) doesnt mean that we shouldn't get 3rd season  :S  For some people such as myself who watch anime only there is no other way (I just cant get into manga as I need moving pics :D

 

Kaneki FTW and thanks for the giveaway  :)

But but Hide in anime vs Hide in manga though..... and Arima doe :awesome:

 

Nah bruh Lelouch is number one !!

 

Though best quote in the show is ALL HAIL BRITANIAAA!!! 

 

 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

God bless you, oh thou generous soul.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks mate! By the way, nice poll haha

Edited by ArKel_18
1

Share this post


Link to post
Share on other sites

But but Hide in anime vs Hide in manga though..... and Arima doe :awesome:

 

Nah bruh Lelouch is number one !!

 

Though best quote in the show is ALL HAIL BRITANIAAA!!! 

 

 

I can't like this enough !!!

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.