Pyro

The Main Character of the LAST video game you played is now your roommate...

41 posts in this topic

Who is YOUR roommate?

 

Mine is Star-Lord from GOTG tell tale series.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

sly cooper. hmm, that means i'll know who to go to when i notice some of my stuff is missing

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aurora from Child of Light...but I just turned on Starwhal so a Narwhal. Less weird (somehow lol) so I'll go with that.

Edited by RVMcypress_grave
typo
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nobody. Driveclub doesn't have a main character :(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aw crap. I guess im in a flop house with A2, 9S and 2B.

 

its gonna get real irritating when they keep insisting on killing each other over and over again, but I guess if they think I'm extinct I won't need to pay my share of the rent.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ryu Hayabusa from Ninja Gaiden 3 Razor's Edge. As long as he has no type of demonic type entity after him or evil Spider clan ninjas, he's cool.

Edited by R3d
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joel from The Last of Us, can't complain about that. At least I've got someone to take care of the Clickers. ^_^

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crash Bandicoot, This would be good so he can help me complete the game!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isaac Clarke 😍 he is literally one of my favorite video games characters of all time

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sora

Oh man, I have no complaints, I'm sure it'd be a blast to have him as my roommate!
CIR0IDKUcAAjl0h.png

Edited by TheJadedJay
Typo
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lara Croft (Rise of the TR) 

I aint complain

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spy Chameleon, LMFAO.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I guess Yu from Persona 4: Golden. He's a pretty cool dude, so no complaints from my end.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generic World War 1 soldier........I can deal with this.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nepgear? Sure, why not

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soap from Call of Duty Modern Warfare Remastered, he smells bad and is incredibly boring.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rick Grimes, The Escapists: Walking Dead. lol I wonder if he'd request pillows and toy cars from me.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geralt of Rivia? I love the guy but I'm not sure how well that would go haha.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Prince of All Cosmos? xD He better not roll up all the stuff in my room... or me

Edited by Zanreo
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.