Jump to content

League champion, on a roll for FREE!


Tinyshade_QC

Recommended Posts

For people looking to get those trophies, i have a club that i can invite you for free. But only for a limited time because i will probably stop playing this soon when i get my platinum. I have too many games on my backlog to stick to this lol. But anyway, club name is All in One but i will only accept you in the club if you contact me first. I dont want random messing up with the club. See ya!

Link to comment
Share on other sites

Salut, j'espère que c'est pas grave que je te réponde en français, mais comme tu es québécois ça va être plus simple comme ça :P Sur quels trophées est-ce que tu peux aider? Personnellement c'est surtout les 4 classiques d'être dans un club qui a eu un bilan parfait la saison dernière, gagné un titre de division la saison dernière, une coupe de séries et le titre de ligue que je doute réussir. Je joue dans ce mode sérieusement pour la 1re fois cette année et sans être une plaie je suis pas une beast, puisque je ne connais pas par coeur tous les moves de feintes, donc gagner ça par moi même je peux oublier ça!

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...