Tinyshade_QC

League champion, on a roll for FREE!

11 posts in this topic

For people looking to get those trophies, i have a club that i can invite you for free. But only for a limited time because i will probably stop playing this soon when i get my platinum. I have too many games on my backlog to stick to this lol. But anyway, club name is All in One but i will only accept you in the club if you contact me first. I dont want random messing up with the club. See ya!

0

Salut, j'espère que c'est pas grave que je te réponde en français, mais comme tu es québécois ça va être plus simple comme ça :P Sur quels trophées est-ce que tu peux aider? Personnellement c'est surtout les 4 classiques d'être dans un club qui a eu un bilan parfait la saison dernière, gagné un titre de division la saison dernière, une coupe de séries et le titre de ligue que je doute réussir. Je joue dans ce mode sérieusement pour la 1re fois cette année et sans être une plaie je suis pas une beast, puisque je ne connais pas par coeur tous les moves de feintes, donc gagner ça par moi même je peux oublier ça!

Merci!

0

Je peux t'aider pour bilan parfait,titre de ligue et titre division. Je vais t'inviter au club demain. :)

Edited by Tinyshade_QC
0

22 hours ago, Tinyshade_QC said:

Invite envoyé finalement plus tot lol :P

Je regarde ça demain, merci!

0

Now abandoning the game, the club is now public. So hurry up if you need trophies. Thanks and happy hunting.

CLUB TO JOIN : ALL IN ONE 

0

I dont have the game anymore. Just join the club since it is now public.

0

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.