optimusmart

5th April new DLC - Unlock ALL ingame rewards

77 posts in this topic

Posted (edited)

As title says, look here, scroll down the page, there is new DLC on the 5th April

https://blog.eu.playstation.com/2019/04/01/new-on-playstation-store-this-week-constructor-plus-far-lone-sails-more/

 

You cant view it yet, but HOPEFULLY this will also give the NO WAY OUT cat ears as well because then the hardest trophy will be a walk in the park.

 

Personally, although I have done no way out, it was boring and frustrating af, if the cat ears is included in the DLC above, I for one, would have happily paid for it of the price was reasonable

 

Even if the cat ears are not included, its likely a given that minigun and rocket launcher will be, so at least platinum will be MUCH easier

Edited by optimusmart
1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well, this is like Evil Within 2 again where they added cheats to make the plat/100% much easier than before. Thankfully, I already got it and I don't need to have some sort of cheat or DLCs to buy enough easy things. I'm just glad I did it legit minus the infinite handgun which was already there so...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Welp as long as its gonna have a reasonable price I'm gonna buy it and hell I couldn't care less if that's gonna make my platinum cheap or not 😆.

Edited by YROSHIKU
3

Share this post


Link to post
Share on other sites

If its cheap I'm very interested. That last dlc trophy for no way out is the only one I need now for the 100% and its just annoying if anything. I've done all the rest legit so bollocks to this trophy and this shit mode. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well that gives pay2win a whole new level lol

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, I need more BIOSHOCK said:

If its cheap I'm very interested. That last dlc trophy for no way out is the only one I need now for the 100% and its just annoying if anything. I've done all the rest legit so bollocks to this trophy and this shit mode. 

 

I dunno why, but I cant see DLC rewards being included, otherwise its DLC for DLC, hope im wrong

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, optimusmart said:

 

I dunno why, but I cant see DLC rewards being included, otherwise its DLC for DLC, hope im wrong

I hope you are wrong too lol, as I just can not be arsed with that shit mode.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

If this is true then like when the evil with-in 2 added cheats the plat will be much easier and the dlc too. I wonder if the devs do this so more people will play it :hmm: 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

On 4/2/2019 at 11:36 AM, ARH65512 said:

Well, this is like Evil Within 2 again where they added cheats to make the plat/100% much easier than before. Thankfully, I already got it and I don't need to have some sort of cheat or DLCs to buy enough easy things. I'm just glad I did it legit minus the infinite handgun which was already there so...

 

What do you mean by "being already there" (infinite handgun)? All the rewards (possibly unlockable by this DLC) are already there, you just need to unlock them by yourself. You unlocked infinite handgun by completing the game on S rank.


Also no need to write "I did it legit minus.." It's perfectly legit to complete the game by using infinite handgun/minigun/rocket launcher, etc. because they are all unlockable within the game by completing specific challenges.

Edited by BloodyRutz
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

So has anyone bought it and if so how much does it give you?

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is the list of unlocks I see on the store. 

 

Extra mode 4th survivor 

Extra mode tofu survivor 

Costume

Bonus weapon

Models 

Condept art

 

Not very clear, won't be wasting £3.99 on it myself

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

wglCedA.png

 

The description mentions "∞ Bonus Weapons", but i think this is only referencing the main story inf weapons such as the ATM-4 (infinite RPG) or infinite Minigun, and not the Cat Ears. In the Ghost Survivors there are multiple hats you can unlock through in-game records and this store description doesn't mention those, which makes me think no GS content is included. (just a guess, of course)

 

Also, do you think that "Costume" means only in-game costumes, or in-game + DLC costumes like Elza Walker, Noir, etc.?

 

EDIT: I got it mixed up and thought you needed to beat Tofu to get the platinum. 😅

Edited by Ren
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

This feels like a big fuck you to the folk who played and platinumed this game early.

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Update: Never mind, it is on the store. Can anyone confirm what weapons are included? It just says "weapon" (singular) in the store.

 

Is this PS exclusive content? Can't find anything on Xbox. 

Edited by phantomfear9494
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, danielc655 said:

This feels like a big fuck you to the folk who played and platinumed this game early.

Isn't it though!  If it does include the cat ear thing for unlimted dlc I'll be all over it though lol.  Done the rest legit and just can not be arsed with that trophy

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I bought it. It only unlocks the main story infinite weapons. Unfortunately no Cat Ears!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, salabama91 said:

I bought it. It only unlocks the main story infinite weapons. Unfortunately no Cat Ears!

So that indeed means getting the plat will be much easier, thx for letting everyone know :) 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

For anyone wondering it has the rocketluncher,minigun, and machine gun u get from a ranked hardcore

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is disgusting in my opinion, bad practices right there.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/4/2019 at 9:30 AM, BloodyRutz said:

 

What do you mean by "being already there" (infinite handgun)? All the rewards (possibly unlockable by this DLC) are already there, you just need to unlock them by yourself. You unlocked infinite handgun by completing the game on S rank.


Also no need to write "I did it legit minus.." It's perfectly legit to complete the game by using infinite handgun/minigun/rocket launcher, etc. because they are all unlockable within the game by completing specific challenges.


What I meant was that I unlocked as opposed to using cheats or downloading a DLC that gives me these rewards. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
now they can also sell platinum... wtf! shame on capcom!
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

this is fine for people like me who have no time to to it legit, but have done the game to death back in the 90's.

 

I may well invest in this, i only want it for the weapons, all the others are just needless unlocks.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.