Sign in to follow this  
Followers 0
kepyaaa

kepyaaa's Dispute

14 posts in this topic

kepyaaa

Dead Space
ce jeu la a buger pour moi car j'ai eu des trophées qui n'ont pas était obtenu , exemple chapitre 12 fini alors que le 11 je n'ai rien eu. je n'ai pas tricher , les trophéesont buger (peut-être care j'y jouer defois en hors ligne et defois en ligne)

Call of Duty: Modern Warfare 2
opérations spécial fait en hors ligne puis je me suis connecter en ligne et les trophées sont apparu tous d’affiler a la suite sans rien que je puisse faire...

LittleBigPlanet 2
jeu fait totalement en hors ligne puis quand je me suis connecter au service psn pour les mettre a jour , les trophées sont apparu tous d’affiler comme pour modern warfare 2.

Vous ne pouvez pas me mettre tricheur sur le site sachant que je n'ai jamais tricher sur aucun jeu ( de mon plein gré je précise ) ceci n'est pas conforme au reglement...

Je n'ai aucune preuve visuel ou quel qu’elle soit pour prouver ce que je dit car a l’époque je jouer sans me soucier de cela et je n'y est pas prêté attention ( les trophées je parle ). Comme dit ci-dessus, ce sont des "BUG" qui me sont arriver , comme plein d'autre personne sur d'autre jeux, et j'en connais quelque un a qui cela est arrivé et ils n'ont eux aucun FLAG.

j'aimerai réapparaitre dans le classement , car comme expliquer plus haut ,je n'ai pas tricher sur les trophées cité sur les 3 jeux concerné, ce sont des "BUGS". En espérant avoir une réponse à cela. Merci de votre retour et de votre compréhension .

Edited by kepyaaa
0

LBP2 is a downloaded save....the pattern of popped trophies gives it away...but thanks for playing...

0

Oh, these are my reports... Forgot to report you for bishock, but that's fixed now.

2

Aucun moyen de revenir dans le classement je suppose du coup... personne veux comprendre. Je le conçoit. Dommage alors

0

1 minute ago, Kepya said:

Aucun moyen de revenir dans le classement je suppose du coup... personne veux comprendre. Je le conçoit. Dommage alors

Idk what you are saying. I'm on my phone atm, but you cheated and got caught.

Edited by MMDE
1

there is no way I'm going back in the ranking of the shot? That is my last question...

0

13 minutes ago, B1rvine said:

Your trophies were drinking alcohol? That's a new one...

Well, that means he didn't earn them of his own free will, so knowing this I shouldn't have flagged him.

#drunkTrophies #freeWill #deepDiscussions

Edited by MMDE
2

4 minutes ago, MMDE said:

Well, that means he didn't earn them of his own free will, so knowing this I shouldn't have flagged him.

#deepDiscussions #drunkTrophies #freeWill

Well... it is not good for me. Dont be rude like that... just answer on my last question plz. Any way for me to get back on leaderboard?

0

Just now, kepyaaa said:

Any way for me to get back on leaderboard?

No, you're permanently off the leaderboard. 

0

Just now, kepyaaa said:

Well... it is not good for me. Dont be rude like that... just answer on my last question plz. Any way for me to get back on leaderboard?

For you? No. You can hide up to two flagged games and get back to the leaderboards. More than two and you're out permanently.

0

4 minutes ago, kepyaaa said:

Dude, you come here try to bs us with some #drunkTrophies and #freeWill argument. Meanwhile you still had more cheated games on your profile. It's 3 flags and you're out. Isn't that like baseball?

Edited by MMDE
1

You guys want me to translate his message or is that clear enough that he cheated (he's mostly saying that he played all 3 games offline and that the trophies popped when he went back online)?

0

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.