RoxasOnFire

Coop mode trophies

36 posts in this topic

I've seen quite a few trophies pop in coop mode, I was wondering if anyone has the trophy for 500 hero kills in it? 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Should work, it updated my milestone progress for it. Last night I managed to pop the Vanguard trophy so I don't see why it wouldn't work.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, ROFL-WAFFLES said:

Should work, it updated my milestone progress for it. Last night I managed to pop the Vanguard trophy so I don't see why it wouldn't work.

Yeah I got the assualt one. Gonna do vanguard. I know headshots don't count but meh. Thanks for the info bud.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think it's also the fastest way to level 50. Leveled up from 29 to 36 today. Just wondering if double triple xp events work in these modes

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/16/2019 at 4:55 PM, RoxasOnFire said:

I've seen quite a few trophies pop in coop mode, I was wondering if anyone has the trophy for 500 hero kills in it? 

 

It does. The class specific ones work too except the 25 headshot kills, but since the game has been patched since then, maybe it works now.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Caesar Clown said:

 

It does. The class specific ones work too except the 25 headshot kills, but since the game has been patched since then, maybe it works now.

Still no on the headshot kills unfortunately,  but yeah I was getting double xp yesterday. Triple appears randomly too for some reason.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Here's the trophies I've obtained in coop:

- The Assault's 3 kills in 1 vanguard activation trophy

- The Heavy's 150 sentry mode kills trophy

- The Officer's boost 100 allies trophy

- Kill 500 using a hero

- First Kill in a match trophy (i was actually relieved with this one, as I am no way skilled enough to get it in PvP)

 

Sucks though that the headshot trophy can't be obtained in coop

 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, aoshi900 said:

Here's the trophies I've obtained in coop:

- The Assault's 3 kills in 1 vanguard activation trophy

- The Heavy's 150 sentry mode kills trophy

- The Officer's boost 100 allies trophy

- Kill 500 using a hero

- First Kill in a match trophy (i was actually relieved with this one, as I am no way skilled enough to get it in PvP)

 

Sucks though that the headshot trophy can't be obtained in coop

 

True for the headshot trophy, it's not too hard though, I managed to get mine in 2 games. Much easier than some of the others legit. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/18/2019 at 9:47 PM, RoxasOnFire said:

Still no on the headshot kills unfortunately,  but yeah I was getting double xp yesterday. Triple appears randomly too for some reason.

@RedSkyKing looks like i'm back to 0 :(

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/14/2020 at 0:44 AM, Stargazer2600 said:

@RedSkyKing looks like i'm back to 0 :(

If you have the last sniper unlocked its a one shot. Makes it very easy .

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, WardenOfWisps said:

If you have the last sniper unlocked its a one shot. Makes it very easy .

Yeah I agree. And even if you have poor aim a decent ranged sniper can help. There are a lot of people that stand still more in bf2 as opposed to like cod or battlefield. 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, kampfer171 said:

Just got Scoped trophy on co-op. 1f44d.png

Nice!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just started playing the game again after a long time. Great to hear about some multiplayer trophies unlocking in co-op mode! It's triple XP right now so great time to try this all out.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, ZanFear said:

I just started playing the game again after a long time. Great to hear about some multiplayer trophies unlocking in co-op mode! It's triple XP right now so great time to try this all out.

Yeah bud, knock it out! Coop mode will get most your xp. The ship trophies are the hardest to get legit.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, RoxasOnFire said:

Yeah bud, knock it out! Coop mode will get most your xp. The ship trophies are the hardest to get legit.

They aren't that bad, but it takes some time

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Wuthg21 said:

They aren't that bad, but it takes some time

For sure 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

BTW, hero starfighter counts towards multi-tasking trophy as long as you are using a normal fighter. Kill yourself right at the beginning and select a fighter ship. 

Edited by kampfer171
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, kampfer171 said:

BTW, hero starfighter counts towards multi-tasking trophy as long as you are using a normal fighter. Kill yourself right at the beginning and select a fighter ship. 

Yep, that's exactly how I did it.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup, I got the vanguard, sentry, and sharpshooter trophies in co-op! I love starfighter mode, but next I need those bomber and hero ship kills. Wonder how long it'll take me to get 500 kills as a hero in co-op and level 50 lol (keeping my eye out on the next triple XP event!).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Its still triple xp it has been extended until Wednesday so go grind those levels :)

Edited by Game_Knot
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1.3.2020 at 3:28 PM, kampfer171 said:

BTW, hero starfighter counts towards multi-tasking trophy as long as you are using a normal fighter. Kill yourself right at the beginning and select a fighter ship. 

That makes Not easier for me. 

2 hour and only 2 kills. 

The rounds are fast and its so hard for me to kill the starfighter. 

 

I hope someone can boost this with me :(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, RLE-Terrorzwerg said:

That makes Not easier for me. 

2 hour and only 2 kills. 

The rounds are fast and its so hard for me to kill the starfighter. 

 

I hope someone can boost this with me :(

Post a session, I did and was able to get it easilly. I believe you only need 4 players.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, RoxasOnFire said:

Post a session, I did and was able to get it easilly. I believe you only need 4 players.

The Problem is in a rly rly big noob at starfighting :D

 

I Try IT ty:) 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4.3.2020 at 1:42 PM, RLE-Terrorzwerg said:

That makes Not easier for me. 

2 hour and only 2 kills. 

The rounds are fast and its so hard for me to kill the starfighter. 

 

I hope someone can boost this with me :(

If you're doing it legit dont bother with hero starfighter as you will spend more time with loading screens and waiting for games to start than actually playing the game.

 

If you're boosting then sure do hero starfighter.

 

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.