Parker

Post Your Newest PlayStation Vita Game

5,331 posts in this topic

A Wild slime appears!

 

 

y8zKTJQ.jpg

 

 

QresCYo.jpg

AWESOME! o.O

Did those slimies come with the DQB or you had them from other LEs? =D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neither except for liquid metal slime. That was with the DQ PS4. I found the shiny liquid medal slime in hobby shop once, the other two my bro got it from japan when he went. I have 2 or 3 mroe slimes somewhere. One is from DQ V ds preorder, one is from DQ Heroes, and m 3rd is hiding in my shelf somewhere xD.

 

DQ vita just arrived in the mail today though

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

QresCYo.jpg

Please tell me that that is the only time you rest your vita on the sticks  :S

 

It does look pretty cool though.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've been playing Lego: The Hobbit for the Plat.... it's painfull...not difficult, just a crap game!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

S652f67.png

 

I got some other games, but I didn't open them yet so w/e :awesome:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

2016394008c3-5bb8-4018-ba84-a60eb6e1b380

Buy before the price go up crazy like nep nep (amz is 82$ atm)

Edited by anhalvis
2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buy before the price go up crazy like nep nep (amz is 82$ atm)

 

wait what about nep?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

wait what about nep?

i searched nep nep limited edition on amaz & ebay and see all of them very "cheap" lol

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Picked up Cyber Sleuth last week, and it's pretty damn good!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

DSCS-Physical-Asia-Vita.jpg


 


Valentine's gift.....But like, in english this time....yay...


0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i searched nep nep limited edition on amaz & ebay and see all of them very "cheap" lol

 

Oh, you mean LE... had me scared for a moment haha.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hell divers from the PS+, and I'm enjoying it so far :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

One more for the rhythm game collection on Vita, lol:

 

CAM00324_zpsdvgkpxxp.jpg

pretty tempted to get this game... not sure if I should get the Vita ver(ugh coop/online trophy) or stick with the Mobile version instead... :3

Edited by JaM
1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.